Välkommen till min blogg !

Hejsan !
 

Jag heter Mooa och älskar fotboll av hela mitt hjärta .. mina intressen är fotboll sjunga och kompisar
Detta kanske låter llite konstigt men jag har 2 stycken blodsyrror som är bäst <3
Men ialla fall : jag älskar mina familjer om ni inte fattar vad jag menar med familjer så är det för
mina förläldrar är skilda :( <3 men det är ganska kul ändå för man får mera paket
på sina födelsedagar och julafton ! <3
Förästen jag´ska nog passa på att säga Good Julen till allesammans
och hoppas att ni fiick den jul ni ville <3
Aja om ni vill veta mera om mej så kan ni skriva till mej Kram Mooa ! <3


Kommentarer
Postat av: Anton ihregren

Ska du inte skriva om meej skojja:P ily!!!

2008-12-29 @ 11:05:20
Postat av: Anonym

ajust det ska du inte skriva om anton med:(

du är ju dum mot han!!











ps:bara skoja haha

2008-12-30 @ 20:13:25
Postat av: il

liy

2009-01-06 @ 11:59:09
Postat av: din mamma

lägg ner skiten den suger hårig arab balle (Y)



peaaace

2009-10-27 @ 23:41:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0